Avatar billede lklo Nybegynder
15. januar 2006 - 14:08 Der er 5 kommentarer

infrarød transmission med Samsung E 700

hej

Er der ved hvordan man overfører billeder, ringetoner osv , med infrarød, imellem en  Samsung E 700 og så en anden mobil
Avatar billede mavani Nybegynder
15. januar 2006 - 14:41 #1
Mener faktisk ikke man kan sende billeder osv. fra en E700, havde selv en på et tidspunkt.. Og mener kun jeg kunne modtage billeder osv. ikke sende, temmeligt latterligt..  Da det er noget tid siden, er jeg ikke helt sikker... Står der ikke noget om det i manualen??
Avatar billede mavani Nybegynder
15. januar 2006 - 14:52 #2
Avatar billede mavani Nybegynder
15. januar 2006 - 14:54 #3
http://www2.arto.dk/?url=/net/clubs/ClubInfo.aspx%3Fid%3D7667%26TabPage%3DForum%26TabContent%3DViewThread%26ThreadID%3D43612

Fandt disse 2 link ved at søge på google... Alt tyder på man ikke kan sende billeder osv. over infrarød..
Avatar billede mavani Nybegynder
15. januar 2006 - 14:59 #4
Jeg købte et forresten et datakable, for at få overført mine billeder fra mobilen til computeren og omvendt, hvilket jeg ikke skulle have gjordt.. Kablet i sig slev kostede 350 kr, og det var til com porte, ikke usb.. Virkelig spild af penge for noget der overføre så langsomt...
Avatar billede mavani Nybegynder
17. januar 2006 - 11:15 #5
Lukketid???