Avatar billede baltzer97 Nybegynder
15. januar 2006 - 13:34 Der er 4 kommentarer

jeg har virkelig brug for hjælp til " WEBHOTEL"

hej, skal havde hjælp med dette, jeg har lagt den her ind http://www.neocrome.net/page.php?al=802 kig på linket, tror ikke jeg har uploadet det ordenligt, og kan ikke finde ud af SQL, men min homepage siger.                                            2006-01-15 13:33
Fatal error : Could not connect to database !
Please check your settings in the file datas/config.php
MySQL error : Access denied for user: 'Bunda_MBC@ws13.surf-town.net' (Using password: YES)

Det er PHP filer,
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2006 - 13:54 #1
Du skal vel bruge de oplysninger om mysql-databasen, som surftown har oplyst dig.
Avatar billede baltzer97 Nybegynder
15. januar 2006 - 16:48 #2
er ikke med, er virkelig då¨rlig til det :D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2006 - 19:29 #3
Du har et webhotel hos surftown? Du har adgang til mysql-database? Så har de sendt dig oplysninger om navn på og brugernavn og password til denne database.
Avatar billede baltzer97 Nybegynder
17. januar 2006 - 00:34 #4
luk den