Avatar billede simosoft Nybegynder
15. januar 2006 - 13:16 Der er 6 kommentarer

kontakt med andre brugere

Hejsa...

Hvis jeg gerne vil i kontakt med andre brugere her på
eksperten, hvad skal jeg så gøre?

Simon
Avatar billede hcma Novice
15. januar 2006 - 13:22 #1
ja, du har jo allerede kontakt her ;o)
ellers kunne du jo prøve at gå ind i de enkelte brugeres profil og se om de har skrevet noget om e-mail, website, messenger, icq o.s.v.
du kan finde min e-mail + website hvis du kigger ind i min profil, men jeg svarer altså kun på it-relaterede ting.
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2006 - 13:22 #2
Der findes et site der hedder http://www.ebruger.dk der oprindeligt var beregnet til at sætte ansigter på brugerne, desværre har det lidt midstet fokus og bruges vist heller ikke så meget mere. Mange af er oprettet med billeder og det hele. Dette kunne så være en opfordring til alle om at oprette en sigende profil med et ordentligt billed så vi kan kontakte hinnanden og se hvem vi kommunikerer med
Avatar billede hcma Novice
15. januar 2006 - 13:44 #3
bufferzone >>  havde helt der var noget som hed ebruger.dk
tak for reminderen. har oprettet mig under mit nye brugernavn :o)
Avatar billede hcma Novice
15. januar 2006 - 13:48 #4
nu kan jeg heller ikke huske at skrive "glemt" :o(  (må være noget med at tænkeren er hurtigere end hånden (næsten det modsatte af lucky luke))
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2006 - 14:22 #5
hcma_catbody>Hvis du har læst nogel af mine artikler, så ved du at jeg er middelsvær stavespasser, så en lille trykfejl eller forglemmelse lader jeg altid passerer ubemærket
Avatar billede hcma Novice
15. januar 2006 - 14:35 #6
min stavreplade trænger også til en udskiftning ;o)