Avatar billede zaar Nybegynder
15. januar 2006 - 13:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Frame side med Frontpage 2003

Hejsa Eksperter!
Jeg skal i gang med lave en ny hjemmeside og ønsker at oprette en med frames. (En til venstre til menuen, en i toppen til en overskrift og så en til selve siden på resten)Jeg har kun frontpage 2003 til rådighed, så venligst ikke nogle svar med at jeg kan gøre dette med dreamweave eller andre editorer. Jeg ønsker at lave en ny side fra bunden og gøre dette med frontpage 2003. Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opretter sådan en ny side?
Avatar billede nyside Nybegynder
15. januar 2006 - 13:28 #1
Avatar billede nyside Nybegynder
15. januar 2006 - 13:39 #2
gå i filer og opret et nyt websted med en side
når det er oprettet, gå igen op i filer
og vælg ny og ude til højre skal du vælge flere sideskabeloner
der vælger du faneblad RAMMESIDER
det første er banner og indhold
så er du ved at være der
Avatar billede zaar Nybegynder
15. januar 2006 - 14:07 #3
Jeg ved ikke om der er forskellige versioner af frontpage 2003, men den udgave jeg bruger, har ikke et faneblad der hedder Rammesider eller frames for den skyld, da det er en engelsk version jeg har. prøv at se dette billede der viser de muligheder jeg har når jeg gør som du skriver: http://83.93.79.77/billeder/frontpage.jpg
Avatar billede nyside Nybegynder
15. januar 2006 - 14:10 #4
gå på denne side http://www.sdrvedbygrundejer.dk
klik på webmaster send mig en mail med tlf.nr
så skal jeg nok hjælpe
Avatar billede zaar Nybegynder
15. januar 2006 - 14:19 #5
Ikke nødvendigt "nyside", Jeg har fundet fejlen.

Istedet for at vælge nyside, valgte jeg ny webside ude til højre, og derinde under er der tilsyneladende ikke ramme templates, de ligger derimod under ny side templates kun. Så efter et jeg har fundet ud af at vælge den rigtige der, har jeg nu muligheden for at oprette en ny side med rammer.
Så hvis du sender et svar, kvitterer jeg med points :-)
Avatar billede nyside Nybegynder
15. januar 2006 - 14:22 #6
Ok
hvis du manler hjælp så ve du hvordan du kan kontakte mig
god fornøjelse
Avatar billede zaar Nybegynder
15. januar 2006 - 14:26 #7
Det skal jeg huske, mange tak for hjælpen!