Avatar billede kj_kj Praktikant
14. januar 2006 - 20:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd problemer

min lyd er pludselig blevet meget lavere, og har prøvet at lave det om med den driver/program jeg har til lyden, men der er ikke noget der hjælper. derefter har jeg så prøvet at slette lyd driveren men så kommer der en error og hvis jeg prøver at reininstall det så kommer der den samme error ..:S
nogle der ved hvad jeg skal gøre ?
Avatar billede mrnice Nybegynder
15. januar 2006 - 01:40 #1
gå ind i control panel og find lyd og tale indstillinger
Vælg så lydindstillinger og se om lyden niveaet er sat for lavt!

Har du direct x ?
Avatar billede kj_kj Praktikant
15. januar 2006 - 11:01 #2
jeg har direct X og selvom der er skruet helt op kan man kun høre lyden meget svagt
som sagt har det virket .:S
Avatar billede kj_kj Praktikant
22. april 2006 - 15:20 #3
..