Avatar billede lottedahl Nybegynder
14. januar 2006 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kør incredimail_install.exe ved start

En af mine venner bliver spurgt om han vil køre incredimail_install.exe hver gang han starter pc'en. Han husker at have fået en mail der handlede om incredimail, men er ikke interesseret i det. Hvordan fjernes det?

På forhånd tak!
Avatar billede yaris Praktikant
15. januar 2006 - 00:45 #1
han kunne eventuelt prøve start kør on skrive msconfig og vælge start og se om der er noget med incredimail der inde og så fjerne fluebenet
eller prøve at søge på incredimail og se hvad den finder og så slette det
Avatar billede lottedahl Nybegynder
15. januar 2006 - 09:06 #2
Tak -
jeg har slettet nogle cookies der hed incredimail - måske er der mere et sted for det hjalp ikke. Så på mandag, når jeg kommer forbi hans pc igen, prøver jeg msconfig.

/Lotte
Avatar billede lottedahl Nybegynder
20. januar 2006 - 12:49 #3
Jeg kunne fjerne det via Msconfig og startup. Tak for det. Smider du et svar yt?
Avatar billede yaris Praktikant
20. januar 2006 - 23:40 #4
ok godt det hjalp
Avatar billede yaris Praktikant
20. januar 2006 - 23:40 #5
det skulle have været et svar
Avatar billede lottedahl Nybegynder
21. januar 2006 - 09:24 #6
:-)