Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 08:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Email nede

Er der andre som ikke får mails?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. januar 2006 - 09:03 #1
Jeg fik da denne. *S*
Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 09:07 #2
*G*

Har intet fået fra igår, og deltager da i lidt tråde :D
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. januar 2006 - 09:13 #3
Ja - du plejer da at være lidt om dig, med hensyn til kommentarer i de forskellige kategorier.
Jeg har til gengæld ikke lavet noget seriøst herinde i flere måneder og er i dag blevet tildelt en 0-karma for, at kaste om mig med ligegyldige svar, i jagten på point. *LOL*

SKOD-KARMA !
Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 09:19 #4
Trist du ikke var her forleden. Er blevet anmeldt for pædofili herinde :(

Dette er blevet politianmeldt igår fra egen side.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. januar 2006 - 09:30 #5
Jeg har skam set det Lars.
Du har min dybeste medfølelse/respekt - skovlen der har skrevet det, må jo være syg i roen.
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 11:24 #6
masser af mails her.
også medfølelse/respekt herfra
kør en tur nordpå (ca. 22 km) og kig ind
(har selv fået et par 0-karmaer; den ene begrundet, så den må jeg vel tage til efterretning, selv om jeg selvfølgelige mener den er dybt uretfærdig, og så er den heller ikke signeret)
Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 18:01 #7
Får ingen mails og kan ikke følge de brugere jeg hjælper :(
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 18:08 #8
har du prøvet at skrive til eksperten og spørge om hvorfor ?
Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 18:11 #9
Svare til at vinde i lotte hvis man håber på svar :D
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 18:42 #10
korrekt - og i dag var der ingen gevinst her ;o)
Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 18:50 #11
Tak for venlig karma hcma ;D
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 18:55 #12
fortjent :o)
Avatar billede fangel Nybegynder
19. januar 2006 - 09:48 #13
Hej Alle

Vi er bekendt med at der kan være problemer med mail-afsendelse.

Vi kan dog afsløre at alle de gange hvor vi har undersøgt manglende emails nærmere har det været brugerens egen post-server der har været problemet.
Vi opfordre derfor alle der ikke modtager emails til at tjekke deres post-server og se om denne virker 100% som den bør.

Vi beklager evt. problemer...

Morten Fangel
  Webudvikler
  IDG Danmark A/S