Avatar billede kebb Nybegynder
13. januar 2006 - 16:42 Der er 3 kommentarer

.NET, C# opgaver

Diverse arbejdsopgaver tilbydes til folk med lyst på lidt ASP.NET programmering. Det er vigtigt med tidligere erhvervserfaring, så du ikke bliver kastet ud opgaver, der er umulige for dig at løse.

- Deltidsarbejde, dvs. 10-15 timer om ugen
- Timeløn efter kvalifikationer (send en mail for mere info)
- On-campus på DTU 10 min fra Lyngby S-togsstation
- Vi udvikler i Visual Studio 2003/2005

Det vil være fordelagtigt med solide færdigheder indenfor ét eller flere af de følgende programmeringssprog:

- .NET
- Java
- SQL (MySQL og MsSQL)
Avatar billede kebb Nybegynder
13. januar 2006 - 16:43 #1
Glemte lige at skrive mit tlf. nr. 2232 9922

Vh. Kevin Bro Beier
Avatar billede ihtezaz Praktikant
20. januar 2006 - 16:10 #2
Hej, vi er et mindre softwarehus beliggende i Odense. Vi udvikler udelukkende i ASP.NET. Du kan kontakte os på kontakt@dotsoftkompagniet.dk eller kig nærmer på vores hjemmeside, dotsoftkompagniet.dk. Anerkendte IT firmaer outsourcer opgaver til os.
Avatar billede ihtezaz Praktikant
08. december 2012 - 16:05 #3
Lukker