Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 08:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nu stoppen legen part 2

http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=678963

Da denne beklagelig blev lukket læste jeg ikke de indlæg der blev smidt efter jeg loggede af igår!

Kom der yderligere indlæg omkring trådens oprindelig emne (min anmeldelse for pædofiliske tendenser :(
Avatar billede snowball Novice
13. januar 2006 - 08:41 #1
Jeg må ærligt indrømme at jeg meldte mig ud af diskussionen igen, for den tog lynhurtigt en drejning til et helt andet emne end spørgsmålet var tiltænkt!

Men ja, jeg fik svar på min mail til IDG, og de ville undersøge sagen og vende tilbage.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 08:47 #2
Så vil jeg starte med at undskylde for at jeg fik lukket spørgsmålet :o/
Undskyldningen gælder alle deltagerne.

Så vidt jeg husker, kom tråden ikke meget længere end til beskyldninger om hænvkarma, definition på hævnkarma osv.
Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 08:48 #3
Hey Snowball,

Ja, den tog en lidt uheldig drejning :(
Hænger deaktiveringe af innercitydk sammen med min anmeldelse(må du nok ikke kommenterer)

Måske er det en drastisk ting at gøre, men jeg anmelder denne beskyldning mod mig til politiet. Dette er IKKE ting man kaster om sig med, og anmelderen skal hænges op på denne ubehagelige anmeldelse
Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 08:49 #4
Boxer>

No harm done :/
Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 11:34 #5
Snowball>

Kan du ikke gøre noget ved den tråd I lukkede af mine. Synes det er irriterende den står som åben i min statistik :D
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 12:05 #6
Jeg kan godt forstå huset. Det må også være irriterende for den andre deltagere i tråden.

Men jeg vil da tage hatten af for coadmin. Det er deres første taktisk korrekte træk i den sag.
Det er også rart nok at se at coadmin kan være med til at "piske en stemning op" mod en af ekspertens brugere.
"Da boxer ikke kan holde sig til de udstukne regler, lukkes spørgsmålet hermed."
Ganske genialt :o)

Jeg tvivler også på at det er sket før. Et spørgsmål med mange deltagere og en ivrig diskussion lukkes pga. et fejlplaceret link.
Burde man ikke have overvejet at give vedkommende en advarsel og evt. slette indlægget?
Avatar billede fromsej Praktikant
13. januar 2006 - 12:32 #7
>> Burde man ikke have overvejet at give vedkommende en advarsel og evt. slette indlægget? <<
Det kan ikke lade sig gøre mere, det er enten eller.

Dette skrevet uden at vide hvad den oprindelige tråd omhandlede.
Avatar billede snowball Novice
13. januar 2006 - 12:33 #8
huset: Vi har ikke mulighed for at ændre status spørgsmålet.

anonym: Du har ret i at det stor handling at lukke et så stort spørgsmål, men vi har det sidste års tid desværre ikke haft muligheden for at fjerne enkelte indlæg. Derfor bliver vi nødt til at lukke hele spørgsmålet.
Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 13:05 #9
Tak for info snowball, og tak for du hænger på som coadmin!
Avatar billede huset Praktikant
18. januar 2006 - 17:25 #10
.