Avatar billede systemx Nybegynder
12. januar 2006 - 16:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kamera i sony ericsson k750i fastlåst

Hey alle..

Mit kamera i telefonen er på en måde blevet deaktiveret? Er der andre der har været ude for dette.. Når jeg åbner klappen ser jeg lige et glimt af kamera-displayet men den går derefter ud til menuen igen wtf sker der ??
Tvivler på telefonen er gået i stykker for den har nemlig gjort det engang før og den kom til at virke noget tid efter den første gang (så tror? den er blevet disabled)..

Kan det være virus eller??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. januar 2006 - 16:55 #1
Har du overvejet at lave en reset af telefonen, se telefon manualen!
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
12. januar 2006 - 19:14 #2
Nej, bare rolig, det er ikke virus.

Det kan være problemer med den udgave af softwaren som i din mobil. Men start med at gøre som James foreslår - slul mobilen og vent lige et minuts penge, og så tænd den igen. Og ellers så prøv at få den opdateret med den nyeste software, hvis det ikke virker.
Avatar billede sadiq Nybegynder
12. januar 2006 - 20:48 #3
Tag hen til Tele-Kæden eller Tdc-Butik eller det sted du nu har købt den. Husk kvatering.! Bed om at få den opdateret men alt data vil blive sletet. så skulle den virke eller også skal din mobil til rebration
Avatar billede systemx Nybegynder
12. januar 2006 - 21:17 #4
problemet er så at jeg bestilte den igennem www.mobilkompagniet.dk ... større svindel firma skal man lede længe efter! for det første lød det som om det var en narkoman der betjente telefonen.. for det andet skulle jeg ringe ind 3 gange for at bede om den faktura som de havde "glemt" at sende med pakken..¨hvordan glemmer man at sende en faktura med?

anyway..

ser ret sort ud.. ved at man kan bruge noget software på sonyericsson.com til selv at opdatere telefonen men jeg har problemer med at installere det den siger jeg mangler den nyeste Macromedia player!!! GRRRRRRR
har den nyeste flash og shockwave men den klager stadig............. wtf?
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
13. januar 2006 - 08:17 #5
Ja, det er med at se sig godt for, både når man krydser vejen, og når man køber en mobiltelefon! :-)

nå, men jeg ved ikke om dette link kan hjælpe dig http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=2445&highlight=update

Hvis du vil vide hvilken software version du har pt. så trykker du (ude i hovedmenuen) >*<<*<* ( >=til højre på joysticket og så fremdeles) så serviceinfo - softwareversion.
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
25. januar 2006 - 13:04 #6
Har du fået kameraet til at virke igen???
Avatar billede systemx Nybegynder
08. oktober 2006 - 19:01 #7
Lukket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2006 - 19:57 #8
Vi vil da gerne vide hvad du fandt ud af???
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2006 - 20:02 #9
systemx - måske du ikke lige forstår at der er folk der sidder og prøver på at hjælpe dig med dine problemer, så det er absolut IKKE smart næsten altid at tage point selv + ikke reagere på de spørgtsmål du får!

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=systemx&spm_part=&spm_answer=systemx&find=&engine=exp

Disse er oprettet af dig selv og hvor du selv har taget point.

Ialt har du oprettet 55 spørgsmål og kun givet point i de 20...