Avatar billede red_eagle Nybegynder
26. april 2001 - 14:36 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Dårligste vittighed...

5 Point til den dårligste vittighed........og JEG bestemmer ;-)
Avatar billede htx98i17 Professor
26. april 2001 - 14:38 #1
2 køer stod på en mark.
Så sagde den ene til den anden: \"MUUUUUH\"
Så sagde den anden: \"Øv, det var lige det jeg skulle til at sige\"

HAHAHAHHAAHHAHAHAHA
ej, den var jo faktisk go\' :-)
Avatar billede realone Nybegynder
26. april 2001 - 14:41 #2
2 sandkorn står i en ørken...
Pludselig siger den ene
- Hey John.... VI ER OMRINGET..!!

Den dårligste jeg kunne komme i tanker om lige nu...  ;o)

</RealOne>
Avatar billede driis Nybegynder
26. april 2001 - 14:43 #3
Så giver jeg 5 point til den bedste vittighed!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. april 2001 - 14:46 #4
To vejtavler såtr og snakker:
- Er du gift?
- Nej, jeg er skilt!

Herregriner, ikke...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. april 2001 - 14:46 #5
^står
Avatar billede makse Nybegynder
26. april 2001 - 14:48 #6
2 mus gik på en kaj. Så faldt den ene mus i vandet.
Så siger den anden. Godt min far ikke er bager. :)
Avatar billede red_eagle Nybegynder
26. april 2001 - 14:49 #7
Kom nu med nogle flere ;)......jeg skal jo have noget at vælge imellem. Men de har da været herre dårlige indtil nu....det er jo godt

Red Eagle
Avatar billede red_eagle Nybegynder
26. april 2001 - 14:50 #8
Mit bud: Alle børnene var go\'e til at skrive digte, undtagen mads, han kunne ikke rime.

LOL ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 14:57 #9
Der var engang en mand, der boede i et rækkehus.

En morgen da han skulle på arbejde, så han der lå en mursten på hans græsplæne. Det ville han ikke finde sig i, så han kastede den over hækken til naboen.

Næste morgen han kom ud, lå murstenen der igen. Det gjorde ham eddertosset, så han tog stenen, og kastede den op i luften....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 14:57 #10
Der var engang en mand der skulle ud og flyve. Han havde altid været bange for at flyve, og det eneste der kunne dulme hans nerver, var en stor cigar.

Denne gang kom han til at sidde ved siden af en ældre dame, der havde en papegøje siddende på skulderen. Manden var ved at blive sindssyg af papegøjens snakkeri. Bedre blev det ikke af, at damen konstant brokkede sig over hans store cigar.

Det endte med at de blev enige om, at hvis hun smed papegøjen ud af døren i flyet, ville han gøre det samme med cigaren.

Som sagt så gjort. Døren kom op, og ud røg cigar og fugl.

Lidt efter kom manden til at kigge ud af vinduet. Ude på vingen sad papegøjen. Hvad tror i den havde i munden?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 14:57 #11
...En mursten!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 15:01 #12
Bente og John står og kysser. Pludselig siger Bente til John: \"Hov, jeg tror jeg har fået dit tyggegummi\".
John svarer: \"Tyggegummi? Nejnej, jeg er bare forkølet\".
Avatar billede red_eagle Nybegynder
26. april 2001 - 15:28 #13
nanoq>>Sjovt, den har jeg hørt med et tog istedet for et fly, og en hund istedet for en papegøje ;)
Ellers nøjagtigt den samme. Det er simpelthen en af verdens bedste vitser!

Red Eagle
Avatar billede billeschou Nybegynder
26. april 2001 - 15:35 #14
den her er noget lang men here goes:
Tre tosser kommer ind til lægen til det årlige \"eftersyn\". Lægen spørger den første tosse \"hvor sidder hjernen?\" - tossen svarer \"her!\" og peger på bagsiden af albuebøjningen. Lægen siger naturligvis at det er forkert og spørger den næste tosse om det samme.
Denne tosse svarer også \"her!\" og peger på bagsiden af albuebøjningen. Lægen ryster på hovedet, sukker let og spørger så den tredie tosse om han ved hvor hjernen sidder. Tossen peger på sin tinding og siger \"her!\".
Lægen bliver overrasket og spørger hvordan i alverden han vidste det.
Tossen peger så på sin albue og siger \"jeg brugte bare den her\"

*ROFL*
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 15:58 #15
2 klapperslanger i ørkenen. Så siger den ene til den anden: \"Du, er vi egentlige giftige?\" \"Hvorfor spørger du?\", siger den anden. Så svarer den første \"Joooh, for jeg kom til at bide mig selv i halen!\"

tihi
Avatar billede dawg Nybegynder
26. april 2001 - 17:32 #16
2 froeer sidder paa en togskinne...

Froe1: Pas paa, der kommer et t...

Froe2: hva for et t...
Avatar billede 7th Praktikant
26. april 2001 - 19:38 #17
Hvorfor bøvser bjørnen når den har spist honning ?
Fordi bierne prutter når de arbejder.
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
26. april 2001 - 20:44 #18
Der sad to mus i et badekar så sagde den ene til den anden: \"Gider du lige række mig sæben?\" så siger den anden: \"Nej forhelvede tror du jeg er en skrivemaskine.\"

Alle børnene hed Berit undtagen Kurt han hed Oluf!!!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
26. april 2001 - 21:53 #19
Det bliver meget, meget svært at vælge hvem der skal ha\' det ene point *s*
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
27. april 2001 - 15:24 #20
Emn prøv den her:

Hvordan får man en enarmet blondine ned fra en lygtepæl? Man vinker til hende... *loool*