Avatar billede arlet Juniormester
12. januar 2006 - 11:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål til openoffice 2 database

Hej. Er lige startet med at lave en medlems database, som jeg skal bruge i vores forening.

Har oprettet en tabel med medlemmerne.

har oprettet en formular, som skal bruges til at udprinte girokort, der kommer problemerne..

Når jeg har lavet noget på formularen og gemmer den og går derind igen, så er den skrivebeskyttet og alt er gråt.
Hvordan fjerner jeg skrivebeskyttelsen, da jeg skal rette på layoutet??

En anden ting derinde, når jeg nu har valgt at der skal være en boks, der hedder fornavn, medlemmerne fornavn kommer i boksen, men jeg vil gerne have fjernet mærkatet"fornavn" ser ikke så godt ud på girokortet
Hvordan fjerner jeg dette??

Ville blive super glad hvis nogle kunne hjælpe mig..

På forhånd tak

Arlet
Avatar billede arlet Juniormester
12. januar 2006 - 14:29 #1
Det med skrivebeskyttet har jeg fundet ud af nu..
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2006 - 10:44 #2
Er der virkelig ingen der bruger den database i openoffice??
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2006 - 20:59 #3