Avatar billede alichu Nybegynder
11. januar 2006 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Joystick men hvilket?

Hey alle sammen!

Jeg har lige fået BF2(Battlefield 2), og jeg er hel vild med det.
Mit problem er så at jeg skal ud og købe et joystick, men hvilket?

Jeg ville håbe at der sidder nogle joystick eksperter der ude og vil hjælpe mig lidt. Mine eneste spec er:

1. Man skal kunne styre farte(tror nok det hedder en throttle)
2. Den skal være billig(max. 500 kr)
3. Der skal helst være 12 knapper(min. 8)

Jeg har været inde på edbpriser.dk, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad for en det skal være, så håber i kan hjælpe med at finde den bedste(som sagt har bund viden i joystick)!

Hilsen Alex
Avatar billede rbu Nybegynder
12. januar 2006 - 13:33 #1
Dette til 300kr
Logitech er normalt af god kvalitet. Dette har 12 knapper osv. Du kan evt selv læse beskrivelse på siden. Der er også gashåndtag(throttle)

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2221,CONTENTID=6954

-----------------------------------------------------------------------------------

Dette til 550kr
Dette er i store træk ens med det ovenstående. Til forskel har det force-feedback. Om det sidste er en fordel er selvfølgelig op til dig selv. Det er en smagssag.

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2221,CONTENTID=10714
Avatar billede alichu Nybegynder
12. januar 2006 - 14:16 #2
Giv svar så giver jeg points
Avatar billede rbu Nybegynder
12. januar 2006 - 17:13 #3
Jeg har hermed svaret :)