Avatar billede peterk Nybegynder
11. januar 2006 - 11:11 Der er 1 kommentar

Formular felt disabled, men kommer ikke med i access database

Jeg har lavent en formular i frontpage som sender info til access database. PÅ formular er forud intastede oplysninger som skal med ind i database. Disse data har jeg disabled i HTML visning, således at de er forudtastet i browser, hvilket fungerer korrekt. Men data kommer ikke med ind i database. Hvad har jeg gjort forkert.
PS: ved oprettelse af databasen er recorden oprettet korrekt, den modtager blot ikke intastningen.
Avatar billede peterk Nybegynder
11. januar 2006 - 14:08 #1
Jeg har selv fundet svar. man skal under formular advanced skrive værdien for det skjulte felt, eller kommer den ikke med i databasen.