Avatar billede bianchimartin Nybegynder
10. januar 2006 - 21:25 Der er 2 kommentarer

kan ikke instalere scanner

jeg har fået en canon scanner fb630p men kan ikke instalere den selvom jeg har instalations cd.når jeg sætter cdèn i og trykker på setup kommer der en boks hvor der står :c:/windows/system32/autoexe.nt.systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og microsoft windows programmer.vælg LUK for at afslutte programmet.:det skal siges at det ikke er en helt ny scanner og derfor ikke kører på USB.M.V.H.Martin
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2006 - 21:36 #1
Prøv lige at finde c:\windows\repair\autoexec.nt, kopier den over i C:\windows\system32, så burde det køre.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. januar 2006 - 12:07 #2
Det er den forkerte kategori... læs de orange bokse...

Flyt din spørgsmål over til Windows XP kategorien: http://eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

Flyt af spørgsmål:
1) Læg et svar (f.eks. "Flytter spørgsmålet")
2) Marker dit svar i boksen til venstre
3) Kontroller om dit svar er markeret
4) Husk at kontrollere om dit svar er markeret
5) Hvis dit svar er markeret, klik på Accepter-knappen.
6) Kontroller om dit svar er accepteret
7) Husk at kontrollere om dit svar er accepteret
8) Hvis dit svar er accepteret, forsæt til punkt 9, ellers fortsæt fra punkt 2 igen
9) Hvis alt er iorden, opret samme spørgsmål i den rette kategori. Læg evt et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

/theSurfer