Avatar billede Henry Poulsen Mester
10. januar 2006 - 14:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forbrugsafregnet opkobling

Findes der et program (helst freeware), som ved åben PC kan måle internettrafik, så jeg kan følge regningens størrelse?
Hilsen
Henry
10. januar 2006 - 14:15 #1
Avatar billede Henry Poulsen Mester
10. januar 2006 - 20:33 #2
Der skulle nok have stået i spørgsmålet, at jeg anvender Windows XP, TDC ADSL 2048/128.
Når PC'en er tændt er der forbindelse til nettet, men naturligvis kun trafik når jeg surfer eller modtager mails.
Hilsen
Henry
10. januar 2006 - 20:48 #3
Hmmm...
16. januar 2006 - 09:23 #4
(Er du blevet klogerer i mellemtiden?)

Der er jo også lidt 'usynlig' trafik mht
* Antivirusværktøj opdateringer/check for opdateringer
* WindowsUpdate opdateringer/check for opdateringer
* Evt. 'åbent' E-mail program's check for nye E-mailer (find dænsk ikk'?)
Avatar billede Henry Poulsen Mester
16. januar 2006 - 14:33 #5
Nej, jeg er ikke blevet klogere endnu.
Dit tip med Connectcontrol virker, såvidt jeg kan se, kun med alm. modem.
Nu er det ikke sådan, at jeg ikke tror på regningen fra TDC, men det kunne alligevel være sjovt at følge forbruget tæt, også mht. til den usynlige trafik.
Egentlig kan jeg jo se det på min TDC-side, men det koster vel det bedste af 50 ører inden jeg er inde på den side.
Hilsen
Henry
16. januar 2006 - 15:58 #6
Ideén er jo go' nok - har dog ikke yderliger herfra...
Avatar billede Henry Poulsen Mester
01. februar 2006 - 10:35 #7
Prøv at se her:
http://www.byteometer.com/
Hilsen
Henry