Avatar billede pham Nybegynder
26. april 2001 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3D Studio Max

når jeg laver en kugle eller andet sjovt i 3d max kan jeg ikke se den også selvom jeg sætter texture eller farve på. Hvad skal jeg gøre??  Kan det være noget med min grafik kort driver??? Jeg har et Geforce 256 Prophet 3D.
Avatar billede jimsim Nybegynder
26. april 2001 - 12:01 #1
Nu er det lang tid siden jeg har kigget på 3Dstudio, men er det når du rendere du ikke kan se noget? Har du husket lys(ommi - spot)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 12:43 #2
Ja husk lyset og husk at se din figur fra den rette vinkel...
Hvilken udgave af 3d studio max bruger du?
Avatar billede kaspikov Nybegynder
26. april 2001 - 12:46 #3
Er det når du har lavet en rendering eller når du bare sidder og arbejder?

Prøv evt. at starte Max op fra kommandolinien eller fra Kør med -h efter startlinien.

Kaspikov
Avatar billede kaspikov Nybegynder
26. april 2001 - 12:47 #4
Så vælg heidi! hvis det ikke virker så prøv noget af det andet!