Avatar billede octo Nybegynder
09. januar 2006 - 21:41 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

FTP-server opsætning.

Jeg vil gøre hvad som helst.

Det jeg har brug for er langsom guide igennem opsætningen af min router (D-Link DI-624) så jeg kan få min FTP-server (BulletProof) til at virke så andre kan komme ind.

Jeg skal være hvad og hvor jeg skal sætte tingene ind! Skal være helt sikker på at jeg ikke mangler noget. For det vil ikke virke fra andre computere end denne her.

VENLIGE OG HÅBEFULDE HILSNER!
CHRIS
Avatar billede octo Nybegynder
15. januar 2006 - 19:39 #2
Har gjort ALT hvad der er beskrevet, men intet virker. Det er stadig kun folk som er connectet til min router som kan komme på den FTP-server!

Chris
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 21:09 #3
Et gæt:
Åbn port 21 i routerens firewall.

Har du en softwarefirewall der skal gøres noget ved?
Avatar billede octo Nybegynder
15. januar 2006 - 21:21 #4
Har åbnet port 21 og forwarded også :S Som beskrevet i linksne!

Chris!
Avatar billede octo Nybegynder
15. januar 2006 - 21:21 #5
Ingen firewall, selv Windows Firewall er slået fra!

Chris!
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 21:57 #6
Så synes jeg du skal lukke dette spørgsmål (tag point selv) og oprette et nyt. Dermed er der flere der ser spørgsmålet.

Jeg har ikke andre forslag :o/
Avatar billede octo Nybegynder
16. januar 2006 - 00:38 #7
Når nu du har været så flink at hjælpe skal du da have pointene. Post et svar!
Avatar billede boxer Nybegynder
16. januar 2006 - 07:06 #8
Så lad os dele :o)
Avatar billede octo Nybegynder
16. januar 2006 - 11:13 #9
Ja for min skyld ingen alarm!

Chris