Avatar billede lacosanostra Nybegynder
08. januar 2006 - 21:03 Der er 5 kommentarer

Flash kursus?

Hej,

Jeg har i længere tid nu gerne villet fordybe lidt i Flash (ActionScript mm). Jeg har fået købt nogle bøger om emnet, men jeg må indrømme at jeg ikke er kommet meget længere. Jeg er nu kommet til den konklusion at lidt undervisning one 1 one, ville være den bedste løsning for mig.

Det jeg specielt er på jagt efter er en hurtig introduktion til flash og programfladen i denne (jeg har selv leget noget med programmet). Derefter kunne jeg godt tænke mig at komme ind i brugen af ActionScript og arbejde imod det mål at kunne lave en interaktiv webcam chat via flash (med fokus på webcam delen).

Jeg hører derfor meget gerne hvis nogle herinde kender til nogle som tilbyder denne type kursus/undervisning på 2 mandshånd.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2006 - 09:54 #1
Hvor i landet befinder du dig - og er du evt. mobil?

Med venlig hilsen
Michael Jensen
http://www.flashfactor.dk
Avatar billede lacosanostra Nybegynder
09. januar 2006 - 10:09 #2
Jeg befinder mig i KBH men er mobil :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2006 - 10:26 #3
ok - Jeg kunne godt strikke noget sammen.

Jeg underviser af og til på en skole,
så jeg har i forvejen noget materiale at tage fat på.
Desuden har jeg pt. en opgave der også vedrører
webcam chat med Flash Communication Server.

Men - det vil komme til at foregå i Fredericia i dagtimerne.
Avatar billede lacosanostra Nybegynder
09. januar 2006 - 11:12 #4
har du en mail eller lign. vi kunne forsætte snakken på?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2006 - 11:23 #5
email @ flashfactor dk