Avatar billede jmc Nybegynder
08. januar 2006 - 01:29 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

tv telefoni internet mv.

Vi betaler:
månedsligt kr. 398.- kanal digital
kvartals kr. 500.- på 70 nummer viderestilling
kvartals kr. 478.-  på tdc internet
kvartals kr. 648.-  på tele2 samtaler
Desuden tv-license, mobil regninger mv.
Det løber godt nok efterhånden op....

Er der ikke en måde at samle det hele?
Vi kan ikke få TDC kabel der hvor vi bor men landsbyen 100 hustande kunne evt. gå sammen om noget fælles.

Nogle ideer erfaringer mv?
Modtages meget gerne...
Afventer spændt!
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. januar 2006 - 09:25 #1
Jeg bor i Himmerland, der får vi snart lysleder bredbånd fra Himmerlands El Forsyning
forventet priser:
10/10 GB ADSL  395- kr pr måned
fri telefon til fastnet i Danmark incl abonnent 85- kr måned
tv med 10 kanaler 89- kr pr måned, tillæg for større pakke
hvor bor du i landet
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. januar 2006 - 09:45 #2
det er dansk bredbånd, der skal levere sammen med HEF
http://www.dbnet.dk/
med hensyn til telefon, kan du da allerede i dag installere Voipbuster og ringe gratis til fastnet i DK fra computeren
hent voipbuster her: http://www.voipbuster.com/en/index.html
sæt et højtaler sæt til computeren og det hele kører
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2006 - 11:22 #3
voipbuster virker ikke fuldt - der er kun 1 min. gratis snak, så afbrydes forbindelsen.
Men indbetaler man 1 Euro har man ubegrænset snak
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2006 - 11:23 #4
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. januar 2006 - 11:29 #5
hos mig virker voipbuster i 10 minuter, derefter ringer jeg op med det samme igen
jeg har ikke betalt noget, jeg har hørt at den kun virker gratis i 1 minut ved opkald til USA
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2006 - 11:39 #6
Ikke her - der står også på http://www.voipbuster.com/en/free.html at der kun er 1 min gratis opkald når man bruger voip som trial.
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. januar 2006 - 11:49 #7
til John Stigers
inde i Ålborg vil HEF vist levere bredbånd gennem lysleder
her i Farsø skulle alle kunne få i 4 kvartal 2006
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. januar 2006 - 11:50 #8
til John Stigers
inde i Ålborg vil HEF vist IKKE levere bredbånd gennem lysleder
her i Farsø skulle alle kunne få i 4 kvartal 2006
undskyld! fejl
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2006 - 11:52 #9
Har vist ikke nævnt noget om bredbånd ???
Avatar billede jmc Nybegynder
08. januar 2006 - 16:58 #10
Jeg bor I Alken hvilket er under Østjysk Energi Net A/S eller EnergiMidt Net A/S.
Jeg tror ikke der er noget på vej, så det kunne evt. være at købe over TDC en bredbånd, nogle bedre ideer?
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. januar 2006 - 18:08 #11
jeg syntes bestemt du skal kontakte din el forsynning og dansk bredbånd, der er rigtig mange af de forskellege el selskaber der er i gang med bredbånd og lysleder kabel
send mail til dem eller endnu bedre kontakt dem pr. telefon
jeg ved at der findes flere små fælles internet net på Lemvig kanten,
hvis du vil vide mere om det så skal du lægge din mail adresse her
erik@erikogco.dk
jeg vil så sende noget til dig
Avatar billede jmc Nybegynder
04. februar 2006 - 20:11 #12
venligst placer et svar da jeg punkes kraftigt for ikke at lukke mine spørgsmål.
Avatar billede ierikk Nybegynder
04. februar 2006 - 20:22 #13
hvorfor lukke, hvis du nu kunne få et bedre svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2006 - 20:34 #14
ierikk>
sidste indlæg er fra 8/1 og der er oprettet 7581 spørgsmål siden, så tror du at der kommer flere kommentarer/svar lige foreløbigt?

Jeg VED der ikke kommer flere - så ja, spørgsmålet bør lukkes :)
Avatar billede ierikk Nybegynder
04. februar 2006 - 20:59 #15
John s
for ca et halvt år siden oprettede jeg et?
genvej til @
det har jeg fået et rigtig godt svar på i denne uge
Avatar billede ierikk Nybegynder
04. februar 2006 - 21:17 #16
jeg går ud fra at du har talt med din el forsynning
her hos os er det dansk bredbånd der skal levere ADSL, TV og telefon
http://www.dbnet.dk/
Avatar billede jmc Nybegynder
05. februar 2006 - 10:21 #17
jep, det har jeg og tak for de gode rår.
Avatar billede jmc Nybegynder
05. februar 2006 - 10:22 #18
rår = råd