Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 19:19 Der er 15 kommentarer

Kan man "redde" et erstattet dokument?

Hejsa, håber I kan hjælpe med mit problem.
Jeg er ved et uheld kommet til at gemme et Worddokument med et forkert filnavn og nu har jeg så erstattet det andet dokument med det første. Kan jeg få det andet dokument tilbage?
(Håber spørgsmålet var forståeligt.)
Hilsen Nofler
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2006 - 19:21 #1
Jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre. Hvis du har arbejdet med det dokument, der forsvandt, for nylig, kan du måske være heldig at finde ne temporær fil med indholdet af dette, men de temporære filer ligger desværre ikke længe. Søg efter filer med wrl i filnavnet.
Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 19:27 #2
mmhh øvøv der var ingen filer med wrl på min pc...
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2006 - 19:28 #3
Husk lige at sige, at der skal søges efter skjulte filer også.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2006 - 19:32 #4
Aner ikke om det virker her men prøv at downloade og køre "testdisk" fra http://www.helgec.dk/lost_data.html den plejer at finde alle de filer der i tidens løb har ligget på disken Du skal nok gå ind i menuen "File Option" og disable de  filtyper du ikke ønsker
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2006 - 19:34 #5
helgec-> Jeg tror desværre ikek det virker, da filen jo er der i dette tilfælde. Den er bare overskrevet med et forkert indhold.
Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 19:35 #6
Det sker der heller ikke rigtigt noget ved. :(
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2006 - 19:36 #7
Ja men du har sikkert ret, men 10 minutter ville jo gøre meget til for at få det afsløret
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2006 - 19:37 #8
"Det sker der heller ikke rigtigt noget ved. " ????
Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 19:46 #9
"Det sker der heller ikke rigtigt noget ved. " -> det med at huske de skyldte filer sorry
Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 19:52 #10
Jeg skal køre testdisk_win ik? Kan ikke rigtigt finde "file Option" menuen?
Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 20:07 #11
mmh nåh - men jeg bruger den "manuelle" metode istedet for! ;-) tak for hjælpen
Avatar billede nofler Nybegynder
07. januar 2006 - 20:11 #12
Forstår altså ikke helt det der med karma og point! - ville ellers gerne give lidt tak også?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2006 - 20:22 #13
Åbne "testdisk" -> photorec_win.exe -> så får du en linie hvor menuen optræder
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2006 - 16:57 #14
Jeg ville søge på denne computer - dato og så skrive .doc og datoen for hvornår du har arbejdet med det.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2006 - 10:23 #15
Hvordan går det, nofler??