Avatar billede madzss Nybegynder
07. januar 2006 - 17:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Timestamps på sine beskedeR?

Hey eksperter.

Er det ikke muligt at få timestamps på sine beskeder, ligesom der f.eks er i din Mirc client??

Håbe en har en løsning.

(point gives kun for en løsning på problemet, så siger du bare nej det er der ikke, så er der ingen point til dig)

MVH Mads
Avatar billede madzss Nybegynder
07. januar 2006 - 17:52 #1
hovsa... jeg mener selvfølgelig i MSN Messenger...
Avatar billede screem_brille Novice
07. januar 2006 - 17:54 #2
godt du melder det ud med det samme, så undgår man at bruge tid på det jo ;)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
12. januar 2006 - 15:04 #3
Så vidt jeg ved er det ikke muligt at få timestamp på beskederne.
Der vil jeg anbfale dig at installere messenger plus, hvor jeg ved at dette er muligt. Du kan læse mere her: http://www.msgplus.net/global.php?lang=da
Avatar billede madzss Nybegynder
12. januar 2006 - 15:10 #4
Hmmm, surt show.... Så må jeg bare vente ind til en eller anden nørd laver et lille sideproggram der laver timestamps:)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
12. januar 2006 - 15:12 #5
Det er også hvad Messenger plus er.
Man kan vel kalde det et add-on til det "normale" messenger.
- Der er blot tilført en masse nye funktioner, hvor timestamp er en af dem.
Avatar billede madzss Nybegynder
12. januar 2006 - 15:14 #6
jaaah, men det messenger plus fuckede sku mig op en gang før... alle de adds der lå gemt fuckede mig sku helt op, så det leger jeg helst ikke med:)
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 15:16 #7
ja fordi du valgte at sige ja til deres sponser program (som man SKAL sige nej til)
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 17:37 #8
brug for mere hjælp ?