Avatar billede berdal Nybegynder
07. januar 2006 - 17:25 Der er 1 løsning

Programmør søges til partnerskab

Programmør søges til partnerskab.

Vi søger en tredjepart til realisering af vores virksomheds-idé.

Meget kort kan vi fortælle, at det drejer sig om en portal/community på et konkurrence-præget marked.
Vi mener at have idéen der gør det muligt for os, at placere os i top på dette område.
Hvis du er den rette (og vi de rette for dig), indtræder du som en tredjedel i et I/S-partnerskab.

Vi må dog understrege at der ikke udbetales løn, førend virksomheden begynder at have en omsætning der tillader udbetalinger til partnerne. Du vil altså selv have medansvar for at vi faktisk tjener penge.

Du skal påregne rimelig meget arbjedstid – og ganske megen mødeaktivitet. Vi er dog ret fleksible, og forstår at der skal brød på bordet, laves lektier, studeres eller lign. Men vi forventer et højt kommunikations-niveau.

Os:
- Et to der har en virksomhedsidé, som vi har brygget på over en længere periode – og har ambitioner om at føre den ud i livet.
- Kreative; men mangler programmeringsindsigt.
- Vi synes at vi har en god idé - men mangler én til at hjælpe os med teknisk at føre den ud i livet.

Dig:
- Først og fremmest skal du have indsigt/erfaring i php, database (MySql) mm.
- Gerne erfaring med søgemaskineoptimering.
- Er gerne kreativ - men ikke et must.
- Lyst til at være med til at starte en mindre virksomhed op fra scratch.
- Gerne bosiddende i Kbh-området (men ikke et must)

Kontakt os for en nærmere samtale.. Eller såfremt Du måtte have spørgsmål.
Vi holder idéen lidt ind til kroppen, indtil vi har fundet den rette.
Derfor uddyber vi ikke selve idéen hér på siden. Men kan med det samme sige, at vi IKKE er ude i en ny dating-side ...

Kontakt os på følgende mail:

tb@berdal.dk

Eller hér på siden...
Avatar billede berdal Nybegynder
10. januar 2006 - 09:19 #1
Annoncen/spørgsmålet rykket til: http://eksperten.dk/spm/678330