Avatar billede slst Nybegynder
07. januar 2006 - 11:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Php News System?!

Hejj?!

Jeg vil meget gerne have et news system men er ikke god nok til at lave et selv så hvis der er nogen der vil hjæpe med et news system i Php og MySql så må i gerne svare her! Min hjemmeside er www.xn--slot-jra.dk og den understøtter Html, Php, Asp, MySql osv. Tak på forhånd!
Avatar billede mstorgaard Praktikant
07. januar 2006 - 11:41 #1
Jeg vil klart anbefale CuteNews. Det er meget let at konfigurere og virker godt.

www.cutephp.com/cutenews
Avatar billede cronaldo Nybegynder
07. januar 2006 - 12:16 #2
Ja, hvis det skal have rigtig mange features og sådan, så vil jeg KUN give carlsbergnyder ret :') - så skal du have cutenews :)
Avatar billede slst Nybegynder
07. januar 2006 - 12:22 #3
Ok tak!
Avatar billede welcro Nybegynder
08. januar 2006 - 01:56 #4
Jeg bruger et godt og nemt et fra http://schaefner.dk/ , men siden ser ud til at være nede pt.
du kan se det på http://www.funder-lysbro.dk/ (mellem ikonerne)
Avatar billede slst Nybegynder
08. januar 2006 - 17:14 #5
Okay... måske
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. januar 2006 - 11:55 #6
Har du fundet en løsning eller skal du have flere muligheder?
Avatar billede slst Nybegynder
14. januar 2006 - 11:58 #7
Jeg har fået en ide... jeg bruger min tagwall som news-system og ændre så man tilføjer fra en admin side...
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. januar 2006 - 12:04 #8
God idé :)

Så giv lige dig selv point :)
Avatar billede slst Nybegynder
14. januar 2006 - 12:05 #9
Ja hehe!