Avatar billede lulc Nybegynder
06. januar 2006 - 00:18 Der er 4 kommentarer

Hvad synes i om dette flash-site?

Vil gerne have lidt feedback på dette site: www.inconcert.dk
Avatar billede den-evil Nybegynder
06. januar 2006 - 10:02 #1
Rigtig lækkert må jeg sige... Gode effekter der er på, ikke for vilde, men heller ikke for kedelige...
Avatar billede trekkies Juniormester
06. januar 2006 - 12:13 #2
Jeg kan sende en besked ved at bruge denne mail adresse d@.dk, det skulle ikke være muligt.
Avatar billede trekkies Juniormester
06. januar 2006 - 12:14 #3
Synes at det er lidt kedeligt med de sorte og grå tekst og baggrund, måske 1-2 flere farver på sitet.
Avatar billede lulc Nybegynder
07. januar 2006 - 11:27 #4
trekkies - neej.. Det skulle jo sådan set ikke være muligt. Må lige tjekke scriptet og se hvad der mangler.

Jaa, tænkte også det så lidt gråt ud da jeg var færdig - men jeg har aldrig være vild med at bruge flere forskellige farver sammen (vil gerne holde det i samme farvetema/harmoni)