Avatar billede downunder Nybegynder
05. januar 2006 - 14:40 Der er 5 kommentarer

Opgaver til c++ som kan hjælpe mig lidt i gang med programmet

Er der nogen som har nogle hjemmesider hvor kan finde nogle opgaver og løsninger til. Jeg skal til reeksamen engang igen og vil gerne have lidt mere rutine i det.

På forhånd Tak

Hilsen Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2006 - 14:46 #1
hvilket niveau ?
Avatar billede downunder Nybegynder
05. januar 2006 - 14:48 #2
Det er på syddansk universit, og det er første gang vi har det. Så sådan noget med pointer og for if løkke...
Avatar billede downunder Nybegynder
05. januar 2006 - 14:57 #4
Jeg kunne godt tænke hvor jeg bare kan finde nogle opgaver som er lige til at download og så rette det med en løsning som jeg også har downloadet.
Avatar billede yates Nybegynder
06. januar 2006 - 11:41 #5
Lav et program der kan tælle antal konsonanter i en textfil, evt. antal gange et bestemt ord optræder.
Trivielt, men i højeste grad pointere og løkker.

/y