Avatar billede codebase Praktikant
04. januar 2006 - 19:23 Der er 10 kommentarer

mangler jeres logo!

jeg skal bruge lidt test logoer, så venligst upload jeres!

http://yp.zolid.dk/admin/index
username: demo
passwd: 1234

Pft.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. januar 2006 - 19:26 #1
mener meget om den orignale, synes jeg...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. januar 2006 - 19:29 #2
De koster jo kun en 1. kr. på http://www.danskpixel.dk/
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. januar 2006 - 19:31 #3
Men din side er nu med et federe design.. og det slogan med f..... er meget sjovt...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
04. januar 2006 - 19:31 #4
det hedder altså ikke pixels i ental... Lidt pinligt med stavefejl i jeg slogan/logo
Avatar billede slst Nybegynder
04. januar 2006 - 19:31 #5
Hva' er det?!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
04. januar 2006 - 19:35 #6
Avatar billede slst Nybegynder
04. januar 2006 - 19:38 #7
ok tak!
Avatar billede codebase Praktikant
04. januar 2006 - 19:48 #8
nej!! det er jo opfundet.. Så kan jeg lige så godt give koden væk... ! :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2006 - 21:46 #9
hvad mener du med det er opfundet? hvis du ikke har set det før, så følger du ikke ret godt med, og tvivler nu på du bare sådan har fået ideen uden at lure;)

Men synes som sådan godt du kan droppe ideen for der er MANGE efterhånden
www.danskpixel.dk
www.millionsiden.dk
www.reklamepladser.dk

Og fælles for dem alle er at det ikke kører.

Grunden til milliondollarhompage fik det kæmpe gennembrud var fordi han fik den mediestorm han fik, i og med mediestormen var der var der også mange besøgende på hans side, og det gav annoncører en grund til at købe pixels.

Hvorfor skulle jeg som annoncør købe på din side?
Hvorfor skulle jeg som bruger overhovedet besøge din side, det er jo bare en masse reklamer smidt op hulter til bulter?

Håber ikke du tager kritikken for hårdt, tror bare ikke på endnu en side af den slags.
Avatar billede kochen Nybegynder
14. januar 2006 - 22:49 #10
Hvis der er nogen der mangler inspiration til en Cash Cow på nettet har jeg en alletiders ide.... Hvad med noget hvor travle folk kunne få fat på hinanden via computeren, som de jo altid sidder foran! Et sted hvor travle, eller generte mennesker kan møde hinanden uden faktisk at være der fysisk. Det skulle være en slags online dating, hvor man uden at skulle troppe op rent fysisk, kunne "date" en eller anden, som også har samme interesser som en selv. Så kunne man kalde siden for dating.dk f.eks. eller måske netdating.dk... for ligesom at symbolisere at dét, vedkomne ikke har tid eller mod til i den virkelige verden, det kan man bare gøre online... Sådan en service tror jeg man kunne tjene penge på.

En anden ide kunne være at tage et allerede gennemkneppet koncept og få folk til at betale penge for hver pixel på din hjemmeside, for at få lov at annoncere.

Sorry sam, tror ikke at den holder, prøv at finde på noget nyt, samtidigt vil jeg bede til hele rækken af guder og afguder for at jeg tager fejl...

Uanset hvad har triple-x ret, hypen omkring ideen gjorde det til en succes... Man kan ikke opfinde hjulet 2 gange desværre.