Avatar billede aleq Juniormester
04. januar 2006 - 14:43 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

swf kan ikke ses i Internet Explorer

Davs

Min kammerat kan ikke se nogle bestemte flash (swf) filer i IE, som er version: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2:gdr.050301.1519

http://www.toonhaze.com/toons/chuck.html (den her står bare på loading og kommer ikke videre)

http://www.toonhaze.com/toons/leavers.html (den her kommer slet ikke frem)

Hvad kan det være galt? Det virker fint på min maskine. Men kan det være, at det er noget af HTML koden som hans browser ikke kan li'?

Vil være meget taknemlig for alt hjælp.
Avatar billede den-evil Nybegynder
04. januar 2006 - 15:20 #1
kunne evt være fordi din kammerat ikke har den nyeste flashplayer, eller ihvertfald den flash player dine .swf filer er lavet i ?
Avatar billede den-evil Nybegynder
04. januar 2006 - 15:20 #2
By the way, de er sq ellers meget sjovt de film :)
Avatar billede miss-g Seniormester
04. januar 2006 - 15:51 #3
Det virker fint hos mig - har IE 6.0, så jeg skyder også på en nyere flashplayer til din kammerat: http://www.macromedia.com/software/flashplayer/
Avatar billede slst Nybegynder
04. januar 2006 - 18:17 #4
Jeg kan ikke se hvad der IKKE virker her?! Download det nyeste flashplayer!
Avatar billede aleq Juniormester
06. januar 2006 - 09:58 #5
ok det er sikker bare ham så
Avatar billede aleq Juniormester
06. januar 2006 - 09:58 #6
bare opret nogle svar så I kan få et par point :)
Avatar billede den-evil Nybegynder
06. januar 2006 - 10:00 #7
svar! - men prøv som sagt at få ham til at downloade den nye flashplayer, også check det derefter
Avatar billede miss-g Seniormester
06. januar 2006 - 12:51 #8
;-)
Avatar billede slst Nybegynder
06. januar 2006 - 15:03 #9
Det svar er da godt ikke?!