Avatar billede dennis_p Nybegynder
03. januar 2006 - 17:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mysql og dreamweaver

Jeg har lavet en streng i mysql som skal vises i en form i dreamweaver hvordan er nu lige man gør det ?
Avatar billede dennis_p Nybegynder
04. januar 2006 - 10:19 #1
Okay så har jeg fundet ud af hvordan jeg henter en streng fra mysql ind i dreamweaver.

Mit projekt er at når du logger ind på siden, så kommer din rank, som er en tabel i mysql, men den kan ikke skellene mellem brugerene, så den tager altid den første rank, hvordan får jeg den til at finde ud af hvilket id det er ?
Avatar billede dennis_p Nybegynder
04. januar 2006 - 13:55 #2
Så kommer der et nyt spørgsmål i håb om svar