Avatar billede koldstar Nybegynder
02. januar 2006 - 17:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sløret skærm

Hej

Jeg har lånt en bærbar af en kammerat, men når jeg sætter den til min fladskærm er billedet sløret.

Den bærbare kører med en opløsning på 1024 * 768 på dens egen skærm, hvilket giver et ok billede. Men når jeg sætter den til min fladskærm bliver billedet sløret selvom jeg sætter opløsningen til 1280 * 1024 som er den opløsning som skærmen normalt kører med. Min egen pc giver et 100% klart billede i samme opløsning.

Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Kan det være hans grafikkort der er noget i vejen med? Det er et grafikkort med shared ram, men det skulle vel ikke være det??
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 18:00 #1
kontroller at opdatering frekevensen står til 60 hz (er det mest normale for fladskærme)
Avatar billede koldstar Nybegynder
02. januar 2006 - 18:16 #2
okay, den stod på 60 på den bærbare og 75 på den anden. Da jeg ændredenden til 75 på den bærbare blev det lidt bedre, men det er stadig ikke lige så godt?

Andre forslag?
Avatar billede koldstar Nybegynder
05. januar 2006 - 12:06 #3
lukker