Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
01. januar 2006 - 20:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kontrolpanel - genvej i Startmenu?

Pocket PC 2003
Jeg har installeret et program eConnect, som efter install ligger i Start- Settings - System - eConnect
Når man klikker på ikon startes et kontrolpanel op

Dette vil jeg gerne gøre nemmere for mine brugere, som skulle kunne gøre det via Start-menuen

Jeg har et script som installerer diverse programmer ved en Cold Boot og der kan jeg med følgende linje aktivere kontrolpanelet.
Men det skulle gerne være muligt via et ikon og det kan jeg ikke finde til eConnect
kode:
RUNWAIT \windows\ctlpnl.exe econnect.cpl

Dette er virkeligt vigtigt og giver derfor godt med points :)
Avatar billede badazz Novice
01. januar 2006 - 23:37 #1
du vil have et icon til econnect i din start menu, er det rigtigt forstået?
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
02. januar 2006 - 08:31 #2
Ja, da brugerne ikke er for kvikke :O)
Jeg prøvede noget med en genvej til et script som udførte den kodelinje som beskrevet. Men det havde ikke den ønskede effekt.
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
08. januar 2006 - 21:33 #3
Da jeg ikke har hørt mere fra Badass lukker jeg spørgsmålet.
Jeg har ikke selv fundet en løsning på problemet.
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
08. januar 2006 - 21:33 #4
...
Avatar billede badazz Novice
09. januar 2006 - 00:07 #5
Forbind din pda til computeren, åbn pda´ens windows bibliotek på computeren, find econnect, åbn et nyt vindue med pda´ens windows/start menu/ tilbage til econnect, højreklik på den og hold nede og træk den over i start menu biblioteket. nu kommer der en lille menu frem, vælg "create shortcut here"
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
29. maj 2006 - 21:48 #6
Så fik jeg endelig set på det og du havde næsten ret.
Man er nødt til at bruge sin computer som mellemled for genvejsfilen. Kopieres den derefter ind på PDA'en virker det. Hvis du vil have points så sig endelig til og jeg opretter et spørgsmål til dig
Avatar billede badazz Novice
29. maj 2006 - 22:10 #7
Nej tak du, jeg samler ikke på point ;)