Avatar billede fun22 Nybegynder
31. december 2005 - 11:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad kunne være sjovt at have?

Hej..

Jeg står og er ved at lave en hjemmeside men jeg er løbet lidt tør for hvad der skal være af sjove ting..

Siden er lidt ligesom arto, så der må gerne være en masse sjove ting man kan gøre.
Men jeg er løbet lidt tør for ting...

Test bruger:
Brugernavn: Test
Pass: test

http://efrinds.dk/
Avatar billede domaz.dk Novice
31. december 2005 - 12:59 #1
jeg kan ikk logge ind med Test/test (bruger/pass)
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. december 2005 - 13:16 #2
mærkeligt.. har du skrevet det med stort (Test)? For jeg kan sagtens ?? Hvad sker der når du forsøger at logge ind?
Avatar billede domaz.dk Novice
31. december 2005 - 13:18 #3
der sker ingenting... og når jeg så går videre til 'Din profil' sker det her:

Velkommen til din profil.
Nu kan du virkelig gøre din profil personlig. Du kan oprette/ændre og tilføje informationer om dig, og det du vil fortælle andre.

ADODB.Field error '800a0bcd'

Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.

/own_profile.asp, line 46
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. december 2005 - 13:26 #4
Der skal heller ikke ske noget.. Bare du bliver sendt tilbage til forsiden, så er du logget ind..

Det er nu rettet ;) Så nu skulle det virke..
Avatar billede domaz.dk Novice
31. december 2005 - 13:29 #5
det ville nu være smart hvis der stod der hvor man logger ind at man var logget ind... ellers har man ikk rigtig nogen idé om det..
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. december 2005 - 13:31 #6
Jepper.. Det bliver også på et tidspunkt at den øverste bar hvor login er bliver lavet om når man er logget ind.. Så langt er jeg bare ikke kommet endnu..
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. december 2005 - 14:26 #7
Ellers noget du syntes mangler? Sådan mere med hvad du syntes kunne være fedt var på sådan en side..
Avatar billede serverservice Praktikant
01. januar 2006 - 12:05 #8
Det kunne være sjov hvis der var en siden hvor man kunne bytte ting - bare en idé, men det er jo op til dig
Avatar billede babysus85 Nybegynder
01. januar 2006 - 14:28 #9
Jeg synes det ligner Arto for meget. Samme placering og udseende af login bla. og også andre ting, som ikke er helt til at sætte ord på. Men oplevelsen skriger "Arto" ind i hovedet på een. Sorry
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. januar 2006 - 15:04 #10
okay jeg prøver lige at lege lidt med layoutet.. Hvad mener i forresten om den frame der er midt på siden? Er det en god ide, eller er det bedere at hele siden er i et.. Hvis i forstår..
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. januar 2006 - 19:49 #11
dannyboyd -> Hvad mener du med bytte ting?
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2006 - 21:12 #12
->fun22  bare en side hvor brugerne kan bytte ting - samme måde som på den blå avis, men uden kontanter - sikkert også en sjov måde at møde en chatven/veninde.
f.x køleskab byttes med barnevogn *s - eller hvad ved jeg ,,,bare en idé som røg ud af ærmet
Hvad siger I andre til ideen ??
Avatar billede fun22 Nybegynder
14. januar 2007 - 10:54 #13
lukker..