Avatar billede strib Nybegynder
31. december 2005 - 11:28 Der er 1 kommentar

Timer out - tror jeg nok

Jeg er ikke nogen ørn til det her - så er det sagt!
Mit problem er, at når jeg har været "inaktiv" nogle minutter altså ikke surfet eller sendt mail kan jeg ikke komme på en hjemmeside eller sende en mail.
Den kommer op og siger siden findes ikke - den lukker jeg så ned og prøver igen og vupti så er den der.
Hvis jeg vi sende en mail efter at have være "inaktiv" så kommer den op og siger den ikke kan finde mailserveren - den besked klikker jeg OK på og prøver igen og vupti så kører det.
Det er da træls!

Jeg kører i et lille netværk med 2 computerer begge med W XP - Jeg har en Unex Hub HA050 med 5 porte 10 Mps
Min router er en Linksys BESFR41 ver 3.1
Jeg har en 2 Mbit/512 TDC forbindelse

Hjælp please Palle Christensen palle@strib.dk
Avatar billede strib Nybegynder
06. januar 2006 - 17:34 #1
Har fundet løsningen på problemet Mit Linksys Router var stillet til Connetct on Demand - det er nu ændret til Keep Alive