Avatar billede bochr1 Nybegynder
29. december 2005 - 11:25 Der er 6 kommentarer

Hvad hedder grafikortet ?

Hej

Jeg har fået et grafikkort - jeg kan se det et ATI - hvordan finder jeg ud af hvad det hedder ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. december 2005 - 11:27 #1
Står der ikke et nummer eller navn på selve printpladen.
Avatar billede bochr1 Nybegynder
29. december 2005 - 11:53 #2
Jo der står nogle numre tre steder -  men ikke lige nogle man vil forbinde med et navn
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. december 2005 - 11:58 #3
Kom med alt der står, men kan jo være heldig.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. december 2005 - 11:58 #4
Producenten hvis du også har det vil også være rart.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
29. december 2005 - 12:28 #5
har du prøvet at putte det i en maskine?
For hvis du  har kan du bruge dette program til at finde ud af præcist hvad der er i din maskine: http://www.snapfiles.com/get/everest.html
Avatar billede ove.c Nybegynder
29. december 2005 - 23:25 #6
Hvis du har monteret graffikortet i maskinen kunne du jo prøve følgende
gå i start - kontrolpanel - system - hardware - enhedshåndtering - tryk på krydset ud for skærmkortet og se hvad der står