Avatar billede kimss Nybegynder
27. december 2005 - 17:11 Der er 1 løsning

Indholdsfortegnelse med mere end én referance

Er det muligt at lave en indholdsfortegnelse hvor der udover kapitel-titlen og sidenummer er en reference til et tegn fra samme side - alt sammen på én linie i indholdsfortegnelsen.

Jeg kan godt lave referencen men bare ikke på én linie!

Det er noget i denne stil jeg ønsker:

1 titel                    sidetal
1.1 titel 2        tegn    sidetal
1.2 titel 3        tegn2    sidetal
osv.

Hvis det er et problem er det ikke vigtigt at sidetallet følger referencen kun titlen.
Avatar billede oergaard Nybegynder
01. december 2006 - 21:27 #1
Det er muligt, men kræver en del manuelt arbejde!

Indholdsfortegnelsen indsættes på normalvis. Herefter skal du redigere i den samt indsætte de ekstra referencer.
1. indsæt en venstrejusteret tabulator med fyldtegnet "...".
2. tryk på tabulator og skriv den ønskede tekst
3. indsæt en reference i den før skrevet tekst
4. tryk på tabulator igen.

OBS!! VED OPDATERING AF INDHOLDSFORTEGNELSEN NULSTILLES DE ÆNDRINGER MAN MÅTTE HAVE LAVET.

//Oergaard