Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
27. december 2005 - 10:01 Der er 3 kommentarer

SSL og CSS & CMS

Hej Eksperter..

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside på en SSL beskyttet hjemmeside. Hjemmesiden bliver lavet i et CMS system. Inde i CMS skal jeg definere min CSS fil.
Jeg skulle mene at have angivet stien rigtigt, men et eller andet må der jo være galt, da min css styles ikke virker.. :( Nogen der har erfaring eller kan hjælpe mig med det!
Avatar billede trekkies Juniormester
27. december 2005 - 10:10 #1
Hvordan ser din css sti ud?
Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
27. december 2005 - 10:13 #2
Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
27. december 2005 - 10:14 #3
den virker når jeg ikke går ind på mit krypteret link, men lige så snart jeg angir www.hjemmeside.dk:000 (eksempel) så kommer css ikke med...