Avatar billede pissemyre Nybegynder
26. december 2005 - 13:59 Der er 4 kommentarer

Filelink Acad og 3dmax

Helløj allesammen!

jeg har en del problemer med at få filelink, til at fungere ordentligt mellem autocad og 3dmax. Når jeg prøver ender det altid med at modellen ingen overflader har, og at den er meget "forsimplet".

Indtil videre har jeg gjort det på den måde, at jeg har hentet modellen ind i viz, og så videre ind i max. Men det fungere generelt dårligt når jeg skal lave ændringer i autocad. Er der nogen som mener de kan hjælpe, så ville det være en virkelig stor hjælp.

Jeg bruger forresten autocad architectural desktop 2006, og 3dmax 7.

mvh. Nhj
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2005 - 21:20 #1
Ser ud til du har adgang til et hav af programmer, så har du en ren autocad uden ADT altså, så smid den der i.

Det vil sige, fra adt til autocad og så til 3dsmax.

Har haft samme problemer og har ikke fundet nogen løsning på problemet andet end at kører det igennem autocad.

Hvorfor bruger du ikke bare Viz istedet for 3dsmax hvis det virker fint ?
Avatar billede pissemyre Nybegynder
29. december 2005 - 14:03 #2
Hmm... Tror jeg har "løst" problemet... har fået mig en trial version af 3dmax 8, og den fungere. Har lidt på fornemmelsen at det også kan virke med 3dmax 7, hvis bare jeg installere ACAD ADT før end jeg installere 3d max, eller bare nøjes med at geninstallere 3dmax selvfølgelig.
Avatar billede pissemyre Nybegynder
29. december 2005 - 14:06 #3
Forresten så har jeg valgt ikke at bruge viz (ups mener egentlig vizrender), hovedsageligt pga. vray så vidt jeg ved ikke er understøttet i det?
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. december 2005 - 19:21 #4
Okay måske du har ret, det må prøve engang, arbejde selv i 3dsmax 7 og virker ikke her.

Ahhh okay så forstår jeg, vizrender suger ;)