Avatar billede leory Nybegynder
24. december 2005 - 20:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

MSN LYD virker ikke hvorfor?

Da jeg får beskeder på MSN...! Kan jeg ikke høre lyd fra msn, når mailen kommer! Jeg har højtalerne tændt! Men kan intet høre??
Avatar billede leory Nybegynder
24. december 2005 - 20:31 #1
Jeg kan hellere ikke høre når nogen logger på msn ? Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede leory Nybegynder
24. december 2005 - 21:59 #2
hvad kan gå galt??
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. december 2005 - 23:40 #3
Gå ind i funktioner, indstillinger, beskeder og lyd.
Avatar billede leory Nybegynder
25. december 2005 - 13:07 #4
Ja! er der mere?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. december 2005 - 16:24 #5
I Messenger, beskeder og lyd sætter du bare flueben de steder for at få lyden til at virke igen.
Avatar billede leory Nybegynder
25. december 2005 - 16:26 #6
Der er allerede flueben! men det virker stadig ikke!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. december 2005 - 16:41 #7
Så prøv at afinstaller den, og geninstaller med Messenger 7.5 tag en helt frisk en ned.
Håber det kun er din Messenger lyd der mangles?
Avatar billede leory Nybegynder
25. december 2005 - 17:18 #8
Det er også Windows opstart Der kommer ingen lyd? Kan det være softwaren som blev installert med selve enheden!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. december 2005 - 19:22 #9
Hvis der ikke er lyd generelt, så må du ind og finde en ny driver til dit lydkort.
Det står sikkert i dine papirer hvad det er for et lydkort.
Avatar billede leory Nybegynder
25. december 2005 - 19:32 #10
Jeg kan godt høre musik generelt fra windows media player! Men det er windows opstart og msn! Der næsten ligsom nægter!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. december 2005 - 19:35 #11
Hvis du har Xp-home kan du prøve en systemgendannelse til et tidspunkt hvor det virkede.
Avatar billede leory Nybegynder
25. december 2005 - 19:36 #12
har prøvet virker ikke!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. december 2005 - 19:55 #13
Har du prøvet kontolpanel, lyde lydenheder om der er noget der skal rettes , opstartsmelodien til Windows finder du i skift lydtema.
Avatar billede leory Nybegynder
25. december 2005 - 20:09 #14
ja men virker stadig ikke!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. december 2005 - 20:20 #15
Har du prøvet at genistallere Msn Messenger 7.5, har desværre ikke flere gode råd, et mere måske prøv at finde den sidste nye driver til lydkort. Kortets navn finder du i egenskaber for lyde og lydenheder.