Avatar billede regulator Nybegynder
24. december 2005 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Ringetoner på Qtek 9100

Nogen der kan forklare hvordan man bruger mp3 filer som ringetoner på Q9100. Umiddelbart kan jegh ikke finde nogen steder det kan ændres!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. december 2005 - 16:54 #1
Jeg har Mark Knoffler som ringetone den ligger blot på kortet
Avatar billede regulator Nybegynder
25. december 2005 - 10:31 #2
OK, men hvordan vælger man ringetonen. Når jeg går in i indstillinger i telefon, er der kun dem at vælge imellem der ligger som standard i windows. Der er ikke mulighed for at vælge andre !

*How to do ?
Avatar billede pzymex Nybegynder
07. januar 2006 - 20:08 #3
Du finder bare den Mp3 du vil bruge gennem "filoversigt" trykker på den og vælger "brug som ringetone"  det eneste minus ved dette er at mp3'en så bliver kopieret til main memory...

Nogen der kender til et program så man kan benytte MP3 filer, uden at skulle kopiere dem til main memory???
Avatar billede pzymex Nybegynder
01. marts 2006 - 14:08 #4
Lukker du ikke spørgsmålet???  da ovenstående må være svaret.. :-)