Avatar billede jenild Nybegynder
24. december 2005 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD/CD-Rom afspiller vil ikke afspille dvd

Hej, i har nok hørt det før, men jeg kan ikke afspille dvd'er på mit dvd/cd-rom combi drev...Den kunne godt før i tiden, har både set film og installeret spil fra dvd disc, men i dag kunne den så ikke..Den viser bare at der ikke er en skive i...

Har prøvet at fjerne driverne fra enhedshåndtering
24. december 2005 - 13:08 #1
Avatar billede jenild Nybegynder
24. december 2005 - 13:18 #2
Jo..det virkede. Der var et program, der kunne fixe driverne..bare smid et svar ind og du er blevet 200 point riger
Avatar billede jenild Nybegynder
24. december 2005 - 13:33 #3
nå...der gik så 5 minutter så var den gal igen..måske er den ved at være defekt
Avatar billede jenild Nybegynder
02. januar 2006 - 18:53 #4
jeg lukker den