Avatar billede sweetiepiewilbur Nybegynder
23. december 2005 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse under installation: Ingen diskette

Har netop købt en bærbar pc (Acer) og når jeg prøver at installere et hvilket som helst spil (XIII, Max Payne osv.) kommer der en fejlmeddelelse fra Windows hvor der står "Windows - Ingen diskette" i overskriften. Derefter står der: Der er ingen diskette i drevet. Indsæt en diskette i drev E: (drev E er mit dvd drev.
Det er ikke muligt at lukke denne meddelelse igen og det ender somregel med at installationen mislykkedes. Jeg har prøvet at geninstallere Windows (havde også problemer med det trådløse netværk!) Håber i kan hjælpe.
Avatar billede hcma Novice
23. december 2005 - 13:38 #1
da du har oprettet samme spørgsmål her:  http://exp.dk/spm/674310
bedes du venligst lukke dette spørgsmål ved selv at læøgge et svar og så acceptere det.
Avatar billede sweetiepiewilbur Nybegynder
23. december 2005 - 14:42 #2
luk
Avatar billede sweetiepiewilbur Nybegynder
23. december 2005 - 14:46 #3
luk
Avatar billede hcma Novice
23. december 2005 - 14:47 #4
og så husker du lige at hoppe ned til venstre; marker dit navn og tryk så efterfølgende på accepter.
Avatar billede huset Praktikant
23. december 2005 - 15:06 #5
Hvis bare man lukke lukke tråde mundligt :D
Avatar billede hcma Novice
23. december 2005 - 15:45 #6
hej lars >>  han har lukket en anden enslydende tråd korrekt, så mon ikke også der sker her :o)
Avatar billede huset Praktikant
23. december 2005 - 16:29 #7
Hejsa

Jo jo det var også bare en spøg :D