Avatar billede diness Nybegynder
08. november 1999 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad koster Windows NT. 40(Server)

Jeg har været forbi edbpriser, men synes ikke rigtig at kunne finde en rigtig pris....
Avatar billede reason Nybegynder
08. november 1999 - 14:11 #1
software eller hardware??
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
08. november 1999 - 14:24 #2
Jeg spurgte Ravenholm for ca. 14 dage siden
En winnt 4.0 på MOL licens koster
Windows NT 4.0 licens  5112,-
Windows NT 4.0 cd      297,-
Client access licens    256,-/pr. stk.

Du skal have det antal client access licenser som der skal brugere tilsluttes nt'en.
Avatar billede diness Nybegynder
08. november 1999 - 15:15 #3
software
Avatar billede mr.mads Nybegynder
08. november 1999 - 16:24 #4
En MOL betyder minimum 5 stk. NT Server.
CHS tager 4799 ex moms for en OEM ver.
På edbpriser: Windows NT Server 4.0 Opg 5 UK 7,948 kr. Data Import, jeg tror det er en fejl mht der er nok tale om en fuld ver.
Mvh
Mads
Avatar billede langbein Nybegynder
11. november 1999 - 20:18 #5
Prisen kommer an på hva du skal bruke NT serveren til. En "skolebokversjon" koster ca 600,- inklusive MS IIS (Web server)og omfattende lærebok. Den har full funksjonalitet og kan oppgraderes med servicepack 5 eller 6 via Internett. Forskjellen er at en slik studieversjon bare kjører i 120 dager. Tror den kan reistalleres. NT server studieverjon følger med boken "NT server administrators Bible" fra IDG Books. Pass på å kjøp versjon med "option pack" (bla Web server).