Avatar billede rips Nybegynder
21. december 2005 - 13:54 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Nedlukning af gamle spørgsmål..

Harj..

Jeg har nogen gamle spørgsmål her på eksperten, som folk og jeg har fået ondt i røven over. De gamle spørgsmål kan ikke lukkes. Fejlen den kommer med hver gang jeg trykker på linket ind til dem er:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /hostroot/eksperten.dk/htdocs/lib/function.banner_adtech.php on line 13
Avatar billede boxer Nybegynder
21. december 2005 - 14:11 #1
Du er ikke den eneste der har problemet:
http://exp.dk/spm/665167

Lad os se om der ikke kommer en coadmin forbi med en forklaring samt afklaring på problemet.
Avatar billede rips Nybegynder
21. december 2005 - 14:16 #2
Jamen lad os da håbe det, for brugeren "huset" er sgu blevet ret sur på mig pga. det. Er sgu lidt ked af det nu faktisk.

http://www.eksperten.dk/spm/673831
Avatar billede huset Praktikant
21. december 2005 - 14:39 #3
Skal mere til jeg bliver sur, og så skal jeg også nok sige det. Men at jeg får på puklen for at forsøge at løse DINE problemer er tilgrin, og der stopper mine grænser
Avatar billede boxer Nybegynder
21. december 2005 - 14:56 #4
Rips -> Der er mange af eksperterne der bliver irriteret fordi nogen brugere ikke gider give respons på deres spørgsmål. Vi har lige haft den helt store diskussion :o) Der er faktisk mange eksperter der ikke gider besvare spørgsmål fra brugere der har mange åbne spørgsmål.
Det synes jeg egentlig er iorden.

Derfor er det faktisk et stort problem at du ikke kan komme ind på dine gamle spørgsmål.
Når du opretter dette spørgsmål kan jeg/vi sagtens se at du har viljen og lysten til at give respons i dine gamle spørgsmål.

Derfor må vi håbe at coadmin har en brugbar løsning på problemet!

Lad nu være med at hænge hinanden her op til jul *<:o)
Avatar billede rips Nybegynder
21. december 2005 - 16:27 #5
Jeg synes sgu ikke rigtig du fik på puklen. Synes bare du begyndte at lyde godt sur, når det sgu ikke var min skyld at det ikke fungerede!:) Håber du vil hjælpe mig stadigvæk.

Husk julen handler om at hjælpe og bære over med hinanden!
Avatar billede huset Praktikant
26. december 2005 - 13:19 #6
Kan man regne med en coadmin smider en forklaring her???
Avatar billede jespermks Nybegynder
26. december 2005 - 13:20 #7
Jeg har også det problem med den her tråd...

http://www.eksperten.dk/spm/567714

i må meget gerne lukke den hvis i kan :)
26. december 2005 - 13:24 #8
Også hos mig:
http://www.eksperten.dk/spm/567714 ->

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /hostroot/eksperten.dk/htdocs/lib/function.banner_adtech.php on line 12
Avatar billede huset Praktikant
26. december 2005 - 13:34 #9
Jeg kan fint åbne tråden
Avatar billede hcma Novice
26. december 2005 - 17:41 #10
kan fint åbne det hele
26. december 2005 - 17:55 #11
Jeg oplever stadig [26/12-2005 13:24:33] - på tre uafhængig putter... med M$ IE 6
Avatar billede kenp Novice
26. december 2005 - 20:26 #12
dr1 -> det er fordi at du ikke er Pro du har det problem... prøv igen når du er blevet pro.. (det bliver du vel 1. januar)
26. december 2005 - 21:08 #13
<kenp>: 'Arbejder' på sagen...
Men hvorfor er det egentlig sådan ? Eller bare en feature (læs:bug) bland flere i Eksperten.dk ?
Avatar billede kenp Novice
26. december 2005 - 22:32 #14
tjaa en af de utrolige fejl... nogel spøgsmål kan ikke ses hvis man ikke er pro.. (heller ikke selv om man har oprettet det)
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 10:18 #15
Umuligt at finde ud af når ikke coadmins kunne smide en kommentar
Avatar billede snowball Novice
29. december 2005 - 00:17 #16
Jeg forstår ikke hvorfor I bliver ved med at kontakte os CoAdmins med denne slags fejl når vi hver gang fortæller jer at vi intet kan gøre ved koden bag Eksperten.

Skriv en mail til info@eksperten.dk hvor problemet forklares og den pågældende fejlmeddelelse nævnes - så vil de forhåbentlig kigge på sagen, for vi CoAdmins kan som sagt intet gøre ved det :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede huset Praktikant
29. december 2005 - 11:40 #17
Hvornår har I omtalte fjlen med man ikke kan nedlukke tråde?
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 11:26 #18
Hej Alle

Problemet burde være løst nu. Hvis I stadig støder på fejl af denne type (maximum execution time of ..) så send en mail til info@eksperten.dk hvor I skriver adressen til den fil i prøvede at tilgå, om I er pro-medlem og evt. andet I finder relevant.

Vi beklager problemet, og at det skulle tage så lang tid at løse problemet.

Venlig hilsen
  Morten Fangel
  Webudvikler
  IDG Danmark A/S
Avatar billede rips Nybegynder
25. januar 2006 - 12:39 #19
Mange tak for det fangel..