Avatar billede jeanette18 Nybegynder
20. december 2005 - 18:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

nokia 5140

Heysa. Min storesøster har fået det problem at når hun modtager et opkald kan hun ikke høre hvem der ringer, men hun kan godt høres af den som ringer hende op.

Nogen som ved hvad der galt?
Avatar billede screem_brille Novice
20. december 2005 - 19:08 #1
ja det er HF højttaleren der er  defekt, mellempart skal skiftes (arbejder som mobiltelfon tekniker på Nokia telefoner, så er 100% sikker på fejlen ;) )
Avatar billede screem_brille Novice
20. december 2005 - 19:09 #2
med det forbehold hun ikke har valgt ingen tone ved opkald (dvs er det ikke en bruger fejl er det ovenstående der er galt)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
20. december 2005 - 19:13 #3
Heysa screem :)
Hun må se at få den sendt ind til reperation. Der er heldigvis garanti på den. Gad så bare vide om hun selv skal betale portoen?
Avatar billede screem_brille Novice
20. december 2005 - 19:29 #4
porto til værksted ja, men retur nej, hvor i landet bor hun ?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. december 2005 - 21:23 #5
Heysa igen. Hun bor i trekantsområdet.
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:25 #6
hmm ja der ved jeg ikke lige om der er nogle walk in butikker :/ (mener der er i århus, men er ikke sikker)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. december 2005 - 21:28 #7
Der skal jeg så op på fredag, så måske?? Men dækker garantien mon, da den er købt via nettet (husker ikke lige firmaet)
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:30 #8
ja sålænge hun har et gyldigt garanti bevis, (eller den er indenfor nokias garanti periode, men garanti bevis skal forevises normalt, da det langt fra er alle der har adgang til Nokia garanti database)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. december 2005 - 21:34 #9
ok - du får mange tak for hjælpen.

Rigtig glædelig jul :)
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:35 #10
var så lidt, går det helt galt må du lige sige til, så kan jeg nok hjælpe ;)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. december 2005 - 21:36 #11
:)