Avatar billede php_programmoer Nybegynder
20. december 2005 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med at gøre dette design bedre - kom med idéer

Jeg har fået lov til at benytte en vens side til at uploade mit design som jeg har lavet, det er her: http://publicarena.nuclearfallout.net/mit%20design/bhaa.htm

Ja som i kan se er det ikke helt færdigt. Jeg kunne godt tænke mig at få af vide hvordan designet kunne blive bedre ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
20. december 2005 - 18:42 #1
Jeg synes, at dine Rollower knapper skal have en anden farve... De er lidt svære at se.
Generelt synes jeg siden er meget grå og trist, men det er jo bare min mening...

Held og lykke med det
Avatar billede zerocrash Nybegynder
23. december 2005 - 02:42 #2
Hvor forsvandt siden hen? Jeg får "Siden ikke fundet"-fejl.
Avatar billede php_programmoer Nybegynder
23. december 2005 - 13:09 #3
Ja det er selvfølgelig en fejl, men har lånt en anden vens test-side og lagt det op:

http://hmm.frac.dk/bhaa.htm
Avatar billede zerocrash Nybegynder
27. december 2005 - 20:50 #4
stadig fejl... :s
Avatar billede php_programmoer Nybegynder
04. marts 2006 - 19:18 #5
nå det fik vi ikke noget ud af