Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:30 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Jeg ved ikke.....

Hejsa.
Jeg er ny her på eksperten, jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver det ind...men, jeg ville gerne vide hvordan man sætter musik på en hjemmeside på SUBNET.DK, hvis i ved det??
Tak på forhånd
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:34 #1
Please... jeg beder dig... lad være! Ikke noget værre end sider med baggrundsmusik. Kan SÅ godt lide den musik jeg selv hører i WinAmp, og er ikke glad for når den pludselig overdøves af Spice Girls nyeste. Overvej igen om du vil miste brugere til fordel for et stykke musik.
Avatar billede dna Nybegynder
24. april 2001 - 21:34 #2
Enig.. Musik på hjemmesider er sq mere træls end bad sectors på min nye harddisk !!!
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:38 #3
Jamen er det da ikke godt med musik på hjemmesider, jeg synes da det lyder rart.
P.S kan man godt lægge mp3 musik på hjemmesider??
Avatar billede zycho Nybegynder
24. april 2001 - 21:38 #4
enig med de andre om at musik på hjemmesider er noget lort, medmindre det f.eks. er en decideret  officiel hjemmeside for eksempelvis \"Xzibit\", så er det da OK at have hans musik i baggrunden når man kommer ind på siden.

Men det du spørger om er helt forkselligt fra program til program
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:39 #5
Kan i ikke bare fortælle hvordan man gør i stedet for at beklage jer??
Avatar billede zycho Nybegynder
24. april 2001 - 21:40 #6
Man kan godt lægge mp3 baggrundsmusik på hjemmesider, men det kræver __BÅNDBREDDE__ (ADSL o.l.), med mindre det er et meget kort klip.
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:40 #7
Det er naturligvis helt op til den enkelte, men som jeg allerede har givet udtryk for - jeg HADER musik på hjemmesider. Den musik jeg hører i WinAmp hører jeg fordi jeg gerne vil høre den - naturligvis! Når du så kommer og afbryder min musik, såeh... ja - jeg er væk!

Hvis du beslutter dig for at droppe musikken, så kan du selv lægge et svar og acceptere det. Så bliver spørgsmålet lukket, og alle bliver glade.

Velkommen til eksperten! :o)
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:40 #8
Hvem kan svare i stedet for at køre på kommentarene??
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:41 #9
Vi beklager os ikke, men giver et godt råd, webprogrammør til webprogrammør. Man kan ligeså godt lære af andres fejltagelser i stedet for at skulle igennem dem selv, derfor kommer vi med råd, som du naturligvis selv beslutter om du vil følge.
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:42 #10
Jeg vil så gerne vide hvordan der kommer musik på en hjemmeside??

Jeg tror ikke i kommer forbi den, så i kan være lige glade...jeg vil ha et svar fra en der kan fortælle mig det
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:43 #11
Hvis du endelig vil:

<EMBED SRC=\"dinlyd.wav\" autostart=true hidden=true>
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:44 #12
Please...vil i ikke nok fortælle det.
Alle dem der har skrevet i min gæstebog de synes den er noget crap uden musik...please for min skyld...www.twain.subnet.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:44 #13
Du kan også bruge denne, der skulle virke i alle browsere:
<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!--  Begin
var MSIE=navigator.userAgent.indexOf(\"MSIE\");
var NETS=navigator.userAgent.indexOf(\"Netscape\");
var OPER=navigator.userAgent.indexOf(\"Opera\");
if((MSIE>-1) || (OPER>-1)) {
document.write(\"<BGSOUND SRC=sound.mid LOOP=INFINITE>\");
} else {
document.write(\"<EMBED SRC=sound.mid AUTOSTART=TRUE \");
document.write(\"HIDDEN=true VOLUME=100 LOOP=TRUE>\");
}
// End -->
</SCRIPT>

Fundet på http://www.eksperten.dk/spm/19879
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:45 #14
parazite...hva så, hvis det er mp3??
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:46 #15
Hvis det er mp3? Ved det faktisk ikke. Du skal lege med noget streaming, og det vil blive MEGET tungt.
Husk også lige, at du ikke må lægge andres musik på din hjemmeside.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
24. april 2001 - 21:46 #16
Beklager venner, men jeg vil godt have hans point;  ;-).
Nu ved jeg ikke om man kan få vist kilde på subnet, men det håber jeg bare. Du skal sætte det her ind i \"<head></head>\": <bgsound src=\"noget.lyd\" loop=\"1\">

Red Eagle
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:47 #17
red_eagle : Du skulle nok have været lidt hurtigere... *G*
Avatar billede thomasledet Nybegynder
24. april 2001 - 21:48 #18
twain>jeg må desværre give de andre ret... jeg går sgu væk fra en hjemmeside med musik på... er godt træt af standard flashsider, der pumper eet eller andet støj ud i mine højtalere... det eneste sted jeg virkelig har været positivt overrasket er på www.u2.com som tilgæld også er en herrefed hjemmeside... ikke mindst fordi musikken holder forholdsvist hurtigt op igen...
Avatar billede zycho Nybegynder
24. april 2001 - 21:48 #19
twain >> Første hjemmeside ?? :-P
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:49 #20
Tak venner jeg prøver
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:49 #21
Tak venner jeg prøver
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:50 #22
Tak venner jeg prøver
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:51 #23
www.twain.subnet.dk
home1.stofanet.dk/kamann

Prøv at se dem og fortæl hvad i synes
Avatar billede red_eagle Nybegynder
24. april 2001 - 21:51 #24
parazite>>Ja, men jeg skulle lige helt tilbage til frontpage express for at finde det *lol* ;)

Hvis du skal den til at gentage det uendeligt (hjælp): loop=\"infinite\"

Red Eagle
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:51 #25
Skriv endelig her, hvis der er nogen problemer, og vi skal gøre vores bedste for at hjælpe! ;o)
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:51 #26
http://www.twain.subnet.dk
http://home1.stofanet.dk/kamann

Prøv at se dem og fortæl hvad i synes
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 21:52 #27
TAK
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:52 #28
red_eagle : *LoL* Ekspertens søger er meget hurtigere... ;o)
Avatar billede red_eagle Nybegynder
24. april 2001 - 21:54 #29
parazite>>>Jeg vidste bare at jeg havde set det der engang for 2 år siden, dengang jeg var ny ;)
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 21:56 #30
red_eagle : *G* Yeah... FP er lækkert nok - når man ikke ved bedre... startede selv med det, men puuuha... koden er jo komplet forskruet! ;o)
Avatar billede twain Nybegynder
24. april 2001 - 22:01 #31
Jeg kan sku ikke finde ud af det lort......PIS...LORT.....SHIT.....HEEELP
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 22:06 #32
Laver du det i subnets generator? Hvilken fejl meldes der? Har du husket at lægge lydfilen op, og rette i den kode jeg postede, så den henviser til din lydfil?
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 14:38 #33
Prøv det jeg foreslo\'!