Avatar billede rbl Praktikant
19. december 2005 - 20:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Webhotel med fejlhåndtering

Hejsa

Jeg har lidt problemer med at finde et Windowsbaseret webhotel, der tilbyder egen fejlhåndtering. Ud fra den statistik jeg får fra min nuværende udbyder, kan jeg se, at der en gang imellem opstår serverfejl. Den fortæller bare ikke hvad der gik galt.

Derfor vil jeg gerne finde et webhotel, hvor jeg selv kan lave fejlhåndtering.

Nogen der kender et ?
Avatar billede leif Seniormester
19. december 2005 - 20:41 #1
Med et Webhotel vil du da aldrig kunne rette fejl som er serverbaseret ! Der ligger jo andre på samme server som dig.
Avatar billede rbl Praktikant
19. december 2005 - 20:49 #2
Joda, mange serverfejl kan opstår pga. fejl/mangler i programmeringen. Selvfølgelig kan man ikke forhindre servere i at gå ned, men der vil altid være en bruger et eller andet sted, der bruger siden anderledes end forventet, hvor der så opstår serverfejl.
Avatar billede agermose Nybegynder
19. december 2005 - 21:35 #3
har du prøvet nogle af dem, der fremkommer ved:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=custom+error+page+webhotel&meta=
Avatar billede skildpadden Nybegynder
20. december 2005 - 12:10 #4
Mener du måske brugen af egne fejlsider?
Avatar billede rbl Praktikant
20. december 2005 - 19:23 #5
Ja
Avatar billede christian Nybegynder
26. december 2005 - 21:13 #6
jeg bruger selv www.needhost.dk (asp.net og mysql) hvor jeg selv har sat fejlsider op via deres kontrolpanel.

Men jeg tror næsten ikke jeg kender en webhotel udbyder som ikke tilbyder egne fejlsider.

Det er fejlsiden 500 som du typisk skal sætte op.
I asp.net kan du sætte fejl håndtering op i global.asax eller web.config
Avatar billede rbl Praktikant
26. december 2005 - 21:49 #7
Christian -> Tak for det. Hvis du lægger et svar, får du pointene.

Jeg har kigget over 20 webhotel udbydere igennem, og mange af dem tilbød også egene fejlsider, men ikke hvis man valgte Windows som platform.

PS.
Hvordan er oppetiden på det webhotel ?
Avatar billede christian Nybegynder
26. december 2005 - 22:00 #8
Jeg har ikke oplevet noget nedetid hos dem, jeg har brugt dem en måneds tid.

Serverne er placeret i tyskland så vidt jeg ved.
Avatar billede rbl Praktikant
26. december 2005 - 22:04 #9
Ok, tak :-)