Avatar billede kiels Nybegynder
19. december 2005 - 17:58 Der er 2 kommentarer

Mangler logo

Hej

Jeg mangler et logo til et lille firma.

Vi sælger griselegetøj, som er et lovkrav i svineproduktionen i danmark.

Legetøjet består af en kerne af 3 stk. rustfri stålprofiler, sammensvejst til et trippelkryds, således at der i stålprofilerne kan monteres 3 træstykker i en vinkel på 90 grader.
Stålprofilerne og træstykkerne er firkantede ca. 45 *45 mm og træstykkerne ca 450 mm lange.
Det er lidt svært at forklare formen, men jeg har lavet en lille skitse i paint, hvor det lidt bedre kan ses.
Send en mail, så sender jeg tegningen. mlp@kielsbjerg.dk

Legetøjet og firmaet hedder LeGRI eller LEGri, som står for LegeGris...
Navnet og gerne formen på legetøjet, altså trippelkrydset skal indgå i logoet. Farverne er ikke fastlagt, men det skal også kunne trykkes i sort-hvid.

/Lambert
Avatar billede madshammer Nybegynder
21. december 2005 - 19:02 #1
lol!

Undskyld jeg ikke kan komme med noget mere konstruktivt, men hold kæft en sjov ting at beskæftige sig med..!

-madshammer
Avatar billede laav Nybegynder
30. december 2005 - 06:46 #2
Hej

Du er velkommen til at kontakte mig - så skal jeg give dig en pris. Jeg laver nogle iværksætter pakker - alt efter hvor meget du har brug for - logo/visitkort/brevpapir/adresse-labels mm.

Lene
www.kortsagtdesign.dk