Avatar billede zerocrash Nybegynder
19. december 2005 - 11:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IFRAME baggrundsfarve.

Hej. Jeg vil lige høre om det virkelig er rigtigt man ikke kan ændre baggrundfarven i en iframe (jo, ved godt at en iframe henter en anden fil og dermed evt. fastsat baggrund i denne fil.)

Men har nemlig et script som viser hvad for noget musik en kammerat spiller - og ville være rart hvis jeg kunne tilpasse MIN iframe til mit layout da det er sort og hans layout er hvidt og dermed er hans iframe-baggrund også hvid...

Some advice?

På forhånd tak for hjælpen.

PS.: Har tjekket HTML.dk - men uden noget brugbart resultat samt google'd på IFRAME
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
20. december 2005 - 21:14 #1
det kan helt sikkert gøres med javascript.

prøv at stille spørgsmålet under javascript
Avatar billede zerocrash Nybegynder
21. december 2005 - 08:11 #2
Okay lukker tråden... Tak for hjælpen
Avatar billede madeindk Nybegynder
02. januar 2006 - 19:57 #3
Du kunne evt. gøre iframen transparent via stylesheet?
Avatar billede zerocrash Nybegynder
02. januar 2006 - 23:10 #4
Hej Madeindk - Det vil jeg gerne prøve. Men.... ehh... hvordan lige helt præcist?