Avatar billede crazyjoe Nybegynder
18. december 2005 - 20:59 Der er 2 kommentarer

CPU 100% usage?

Jeg sidder med dette hardware:

amd 64 3500.
x850xt
2gb kingston.

problemet er at jeg har 100% cpu usage i de fleste spil situationer, og den flyver op og ned. det giver mig fps spike lags i mindre et sekund af gangen ca hvert 3 sekundt. I wow kan den have 95 fps. og så hopper den ned på 35 i et par sekunder.

er rimlig sikker på jeg ikke er ramt af virus af nogen art. heller ikke overheating.

hvad skyldes det og findes der evt. nogle brugbare tools som jeg kunne finde informationer om dette problem?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 21:11 #1
højreklik på procces linie, tryk på jobliste og se hvad som bruger cpu kraft.
ellers scan med trend , hent spyboot, og adaware, evt. avg..
sørg dem i google..O)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2005 - 22:20 #2
Det kan også være at det er antivirus programmet, der hele tiden scanner de data der kommer ind..

/theSurfer